Myyrät nojailevat maan alla kukanjuureen ja odottelevat talvea...

Niin. Siis väsyttää ihan hulluna. Olen koko päivän vääntänyt yhtä kouluhommelipommelia, joka muuten on sieltä itsestään ja syvältä. En ole ehtinyt syömään ja alaselkä huutaa niveaa. Miksi muuten sanotaan aina, että joku huutaa niveaa?

No niin, siis mitä olin sanomassa? Myyristä jotain?

Ei kun siis sain eilen ne kuulokkeet, joista puhuin aikaisemmin, mutta en ole ehtinyt niitä vielä testaamaan. Raportoin niistä huomenna. Lupaan laskea montako tapaturmaa minulle on vähällä tapahtua, kun kuljen ne päässä kaupungilla.

Sain eilen postista myös Nikki Sixxin kirjan Heroin Diaries. Olin siis tilannut sen Amazon.comista. Miettikää, että se maksoi postikuluineen 20 euroa. Miettikää mitä se kirja maksaisi vaikka Akateemisessa ilman postikuluja? No, sitä ei ole vielä käsittääkseni saatavilla Suomesta, eikä ole suomennettukaan. Duh. Taidan puhua nyt sekavia? Ei oikein pysy ajatukset kasassa... No enivei, se kirja on siis Nikki Sixxin ihan oikea päiväkirja vuoden ajalta joskus 80-luvulla, kun tyyppi oli pahassa heroiinikoukussa. Vaikuttaa ihan jännältä, mutta en ehdi lukea, kun dedikset ja tentit painaa päälle. Se on muuten todella painava kirja, koska siinä on jokainen sivu sellaista materiaalia, kuin normaalissa elämäkertakirjassa on vain ne valokuvasivut. Eli joka sivu on värillinen. Lähinnä mustaa, valkoista ja punaista. Raportoin kirjan etenemisestä. Tuohon kirjaan liittyy muuten myös soundtrack, joka löytyy minulta koneeltakin, mutta en ole sitäkään vielä kuunnellut.

Näin viime yönä sellaista unta, että olin kampaajalla ja kampaaja totesikin etuhiusteni olevan täysin kelvottomat. Hän ajeli ne kokonaan pois ja laittoi aivan järkyttävän peruukin päähäni. Peruukki oli täysin sopimaton ja näytin kauhealta. Olin helpottunut kun heräsin ja tukka olikin tallella.

No... ei kai tässä sitten muuta tänään.

Moro!


Ps. Kyssäreitä saa yhä esittää, jos hutsittaa.