Lainasin tämän Ullalta ja Lumelta ja ties keneltä. Päätin ensin olla tekemättä tätä, mutta tein nyt sitten kuitenkin. Vaikea tämä oli kyllä, hyvin vaikea, kun en ole kirjoittanut päiväkirjaa, eikä vuosiluvut jää päähän kovin tarkasti. Ei tässä nyt kyllä ihan kauheasti ole tapahtunut selvästikään.


Kymmenen vuotta sitten, 1997:
1. Seurustelin toista vuotta tulevan eksäni kanssa.
2. Olin ollut vuoden työttömänä (joskaan en toimettomana).
3. Aloitin vuoden mittaiset opinnot kauppaoppilaitoksessa.

Viisi vuotta sitten, 2002:
1. Olin kolmatta vuotta jo sinkkuna.
2. Luin itseäni tradenomiksi.
3. Olin muuttanut omaan kämppään jo pari vuotta sitten.

Kolme vuotta sitten, 2004:
1. Koin tuskaa lopputyön tekemisen kanssa.
2. Soitin kitaraa julkisesti elävälle yleisölle.
3. Tein elämäni ensimmäistä kertaa vuorotyötä ja tutustuin moneen ihanaan uuteen ihmiseen (joihin yhteydenpito on kyllä nyttemmin katkennut).

Vuosi sitten, 2006:
1. Opinnot yliopistossa alkoi maistua vahvasti puulta.
2. Aloin kehitellä 3-kympin kriisiäni.
3. Hurahdin musiikillisesti.

Tähän asti tänä vuonna
1. Aloitin bloggaamisen.
2. Olen ollut vahvassa epätasapainossa sen suhteen mitä elämälläni tekisin.
3. Olen tullut astetta onnellisemmaksi.

Eilen:
1. Tiskasin pinon astioita.
2. Välttelin kouluhommien tekemistä.
3. Istuin tietokoneella, katselin telkkaria ja neuloin tumppuja.

Tänään:
1. Nukuin melkein puolillepäivin.
2. Laitoin hiukseni kahdelle letille.
3. Kävin äidin lihapatojen ääressä ja rapsuttelin kissaani.

Huomenna:
1. Joudun heräämään aikaisin tekemään yhden kouluhommelin.
2. Aion tehdä ruoaksi lasagnettea.
3. Aion ottaa muuten rennosti ja katsella ainakin Gilmoren tytöt.

Ensi vuonna:
1. Olen tehnyt ratkaisun opintojeni suhteen.
2. Olen muuttanut ja ainakin hakenut töitä (toivottavasti myös saanut).
3. En ole enää sinkku.


Tuo viimeinen kohta (eli ensi vuonna) vähän jännittää, koska kaikkihan voi mennä mönkään hyvin ratkaisevalla tavalla. Tänään en kuitenkaan tahdo uskoa niin. (Tai nyt on kyllä oikeastaan jo huomenna, mutta hipaisusta ei oteta).