Katselin eilen tuota bb-talolaisten kännäämistä ja se oli kyllä aika kamalaa katsottavaa. Yksi melkein kaatui saunan kiukaaseen ja oikeasti kaatui ulkotuleen, toinen melkein pisti taulutelevision paskaksi lennellessään pitkin seiniä. Siis oikeasti...

Olen aina inhonnut sellaisia ihmisiä, jotka pilaavat toisten hauskanpidon olemalla känniääliöitä. Ymmärrän kyllä, että joskus saattaa vahingossa tulla otettua liikaa ja tolkku lähtee pois, mutta yleensä kun ne on ne samat tyypit toistuvasti, jotka pilaavat muiden bileet. Minä ainakin olen luonteeltani sellainen, että en voi vaan olla välittämättä, jos toinen on jo vaarallinen omalle terveydelleen känniääliöydessään. Olen koko ajan huolesta sykkyrällä ja vahdin haukkana huonossa kunnossa olevaa kaveria, ja omalta osaltani bileet menee täysin pilalle. Sellaisten kanssa ei kyllä kovin usein huvita lähteä viihteelle. Ääliöt.

Olen vähän pahalla tuulella ollut aamusta alkaen ja kuukautisetkin ilmoittelevat tulostaan tämän tästä. Alkaisivat nyt edes sitten. Mua huvita enää mikään.

Eiliseen musavisaan saa vielä ottaa osaa, äänestysaikaa jatketaan sunnuntaille.

Moro!