Voi että, kun on tänään taas vauhtia ja vaarallisia tilanteita. En tiedä oikein mistä aloittaisinkaan, kun on niin paljon kerrottavaa. Ai niin, unohdin antaa sarkasmivaroituksen. Eli ei kauheasti ole mitään asiaa tänään.

Olen tänään istunut luennoilla, käynyt Tullintorin uudessa K-Marketissa kakkukahveilla, syönyt ja imuroinut. Muuten olenkin vain istunut tässä ja miettinyt, että mitähän sitä tekisi. Tai koskahan sitä tekisi. Kouluhommia siis. Huomenna, luulen mä. Bussissa takanani istui joku ärsyttävä poika, joka nojautui penkissä aivan eteen ja huohotti minun niskaani. Ja voin kertoa, ettei sen pojan henki tuoksunut ruusuilta. Sen lisäksi hän harjoitti kielellä naksuttelua. Minä sentään kuuntelin musiikkia korvanapeilla ja silti kuulin sen naksuttelun. Jos kyseessä olisi ollut aikuinen ihminen, niin olisin mulkaissut pahasti. Mutta koska kyseessä oli melko pieni iso poika, enkä usko hänen olleen ihan täysiälyinen, niin en tohtinut huomauttaa asiasta. Kärsin vaan ja hengittelin suun kautta.

Voi tiedättekö mikä nyt harmittaa ja samaan aikaan innostaa minua?! Bussipysäkeillä näkyy sellaisia Ylen Extran tai Yle X:n mainoksia, en tiedä kumpia, joissa on iso kuva Ile Uusivuoresta. Ile on siinä oikea käsi sivulla, ikään kuin siihen kainaloon voisi kiepsahtaa, ja mainoksessa lukee, että ota kaverikuva. Onko kukaan nähnyt niitä? No minähän tahtoisin enemmän kuin mielelläni Ile Uusivuoren kainaloon, mutta arvatkaa onko minulla koskaan kameraa mukana, kun näen sellaisen mainoksen jossain? Ja arvatkaa onko edes ketään kaveria mukana, joka ottaisi kuvan puolestani. En sentään kehtaa keltään ventovieraalta pyytää, että et sä viitsis, viitsisitsä... Elämä on epäreilua!

No tällaista tänään. Ei muuta.


Ps. Voi helvetin kuustoista!!! Googlatkaapas huviksenne kuvahaulla hakusanalla Ile Uusivuori. Ehkä noin kolme ensimmäistä sivua hakutuloksia on lähes pelkästään kuvia minun blogistani!!! Voi elämän kevät... Me no likey.