Ihan alkuunsa sitten, että no voihan vittu, kun tuhosin äsköisen kirjoitelmani. Eipä mitään. Jatketaan.

Tiina on puhunut paljon ja nauranut paljon, syönyt paljon ja juonut ei-niin-paljon, mutta vähän kuitenkin. Tiina on viihdyttänyt vieraita ja paistanut pizzaa keskellä yötä, ja sen jälkeen herännyt aamulla kurnivaan nälkään. Täällä on käynyt viikonlopun aikana ihmisiä, kivoja ihmisiä, enemmän kuin aika päiviin ilman mitään sen suurempaa syytä. Viikonloppu oli siis erityisen kiva, mutta kivojen viikonloppujen jälkeen on usein myös ventti olo.

Siksipä en jaksa nyt kirjailla muuta, mutta kerron teille muutaman faktan siitä millainen minä olen. Minjalta nappasin tällaisen meemin, jota en varmaankaan ole tehnyt ennen, tai jos olen, niin ei sitä kukaan muista kuitenkaan (en minä ainakaan muista).

Siispä kirjoitan googleen "Tiina on" ja kerron teille kymmenen ensimmäistä osumaa, niin tiedätte mikä minä olen naisiani. Eli:


Tiina on suomalainen naisen etunimi. (Ääh, liian helppo vastaus.)

Tiina on kuvattu hyveelliseksi, ehkä liiankin täydelliseksi; hän ei koskaan valehtele. (En tietenkään valehtele, ja olen aivan äärimmäisen hyveellinen ja täydellinen.)

Tiina on kuitenkin tyytyväinen elämäänsä. (No tällä hetkellä tuntuu siltä, pari asiaa ehkä voisin muuttaa, niin olisin vielä tyytyväisempi.)

Tiina on pisamakasvoinen ja nenärenkainen, iloinen rasavilli humanistityttö. (No pisamia ja nenärengasta ei ainakaan ole, enkä ole kyllä humanistikaan.)

Tiina on puolilehdetön, vihreäsiemeninen herne, joka soveltuu erinomaisesti ruokaherneeksi. (Ahaa, mielenkiintoista.)

Tiina on sellanen lomittajatyttö joka kilpailee pojista ellun kans. (Lomittajatyttö hyvinkin, mutta kuka on Ellu?! Näpit irti niistä pojista!)

Tiina on onneton. (En ole!)

Tiina on kirjoittanut MTV3-kanavalle sarjan Pelle Positiivi ja Sinisilmä. (Nämähän menevät nyt ihan levottomiksi.)

... ... (hyppäsin muutaman hakutuloksen yli, koska ne olivat ihan perseestä)... ...

Tiina on kissanainen! (Ou jee!)

Tiina on onnistunut hyödyntämään internetistä saatavan informaation monipuolisesti. (Näin siinä usein on käynyt.)


Jee, olipa taas hauska...


Hyvää sunnuntai-iltaa kaikille!

Terv. Herne