Koska olen addiktoitunut sekä musiikkiin että meemeihin, ei minulla ollut muuta vaihtoehtoa kuin jatkaa tätä. Minjalta, of course.


Ohje: Avaa haluamasi soitinohjelma tietokoneeltasi, laita kaikki laulusi soittolistalle ja pistä satunnaissoitto päälle. Kysy kysymys ääneen, paina playta ja anna musiikin toimia profeettana.

Mitä äitini minusta ajattelee?
Laulu: Ruoste (CMX)
Kommenttini: No ehkä mä olen vähän ruosteessa nyt. Äiti, mä yritän skarpata!

Onko elämäni kulkemassa oikeaan suuntaan?
Laulu: Jealous Guy (John Lennon)
Kommenttini: Siis joku jamppa on minusta mustasukkainen nyt vai? Ehkä se on oikea suunta, jos se on hyvä jamppa. Huono suunta, jos taas liian mustasukkainen. Kunpa tietäisi ja kuka tunnustaa?

Mikä auttaisi rahaongelmiini?
Laulu: Midlife Crisis (Faith No More)
Kommenttini: Keski-iän kriisi auttaa rahaongelmiin? Eli rahaongelmat ilmeisesti ratkeavat vasta keski-iässä. Voi kuinka kiva.

Mistä muut ihmiset kadehtii minua?
Laulu: Universally Speaking (Red Hot Chili Peppers)
Kommenttini: Öm. Osaan ehkä universumin jokaista kieltä. Siitä kannattaakin olla kade.

Mitä piirrettä en ole itsessäni vielä tiedostanut?
Laulu: The Passenger (Iggy Pop)
Kommenttini: En ole siis vielä huomannut olevani jonkinlainen matkamies luonteeltani. Hmm, kuulostaa jotenkin sopivalta.

Millaiseksi muutun, kun vanhenen?
Laulu: Smells Like Teen Spirit (Nirvana)
Kommenttini: Pitäisikö tämä tulkita niin, että muutun haisevaksi ja taannun teini-ikäiseksi...

Kehen/Mihin ihastun seuraavaksi?
Laulu: Brother (Alice In Chains)
Kommenttini: Veljeeni. Vaan kun ei ole veljeä. Ehkä joku long lost brother. Olemme juuri rakastuneita ja menemäisillämme sänkyyn, kun saammekin tietää olevamme sisaruksia.

Elämän tarkoitus?
Laulu: Five To One (The Doors)
Kommenttini: Että elämän tarkoitus on elää viidestä illalla yhteen aamulla, eikä selvitä täältä hengissä. (No one here gets out alive, laulaa Jimbo.)

Mitä tämän jälkeen kannattaisi tehdä?
Laulu: Breaking The Habbit (Linkin Park)
Kommenttini: Jep, rikkoa totuttuja tapojani ja mennä ehkä jopa ajoissa nukkumaan. Siinä olisi kovasti järkeä.

Kuinka muu maailma minut näkee?
Laulu: The One (Foo Fighters)
Kommenttini: Mä olen AINUT ja OIKEA. Kiistelemättä paras.

Onko elämäni onnellinen?
Laulu: Murheen Mailla (Kotiteollisuus)
Kommenttini: No hitto. Ei ilmeisesti sitten kovin onnellinen.

Mitä ystäväni ajattelevat minusta?
Laulu: In Bloom (Nirvana)
Kommenttini: Olen suorastaan puhkeamassa kukkaan!

Himoitseeko ihmiset minua salaa?
Laulu: Slither (Velvet Revolver)
Kommenttini: Tuota... Ainakin tuon biisin video on aika himoittava... Eikös luiskahtelevaiset ja liukkaat ole aika himoittavia?

Kuinka teen itsestäni onnellisen?
Laulu: Asfaltti Polttaa (Tehosekoitin)
Kommenttini: Vissiin lähtemällä tien päälle siis. Tämä meemihän suorastaan kehottaa minua lähtemään reissuun jonnekin.

Mitä teen elämälläni?
Laulu: Hard To Handle (Black Crows)
Kommenttini: En osaa tehdä tällä elämällä mitään, koska se on niin vaikeasti käsiteltävä. Vai olenko minä itse hankala niin, ettei elämä mahda minulle mitään?

Miksi elämä(ni) on niin täynnä tuskaa?
Laulu: Iskelmä (Juliet Jonesin Sydän)
Kommenttini: Biisin sanathan vastaavat kysymykseen: On elämä joskus vaikeaa, kun tuntuu että päähän potkitaan, kun rahat loppuu, loppuu rakkauskin, en niin tapahtuvan haluaisi, mut kerro mulle mitä mä teen... Myös iskelmämusiikin kuuntelu on aika tuskaisaa.

Kuinka voisin lisätä nautintoani seksin aikana?
Laulu: Kryptonite (3 Doors Down)
Kommenttini: Tietysti. Miksen ole aikaisemmin tajunnut!

Saanko ikinä lapsia?
Laulu: Alive (Pearl Jam)
Kommenttini: Siis niinku..? Eläviä lapsia ilmeisesti? Saan lapsia vielä elossa ollessani?

Mikä olisi hyvä neuvo minulle?
Laulu: Summer's Almost Gone (The Doors)
Kommenttini: Voi paska. Pitäisi siis alkaa jo miettiä syksyä... Sehän tässä on ahdistanutkin jo keväästä lähtien.

Mitä on onnellisuus?
Laulu: Panhandlin' Prince (Ugly Kid Joe)
Kommenttini: Nyt menee jo yli hilseen. Joku prinssi varmasti tuo onnen, mutta panhandlin tarkoittaa kai jonkinlaista kerjäämistä. Am I right or am I right? Jonkun vonkaajaprinssin kanssa olen siis onnellinen.

Mikä on minun lempifetissini?
Laulu: Leave Out All The Rest (Linkin Park)
Kommenttini: Joo tuota. Olenko jotenkin omistushaluinen oor WOOT?


Olipas kadulla mittaa. En muuten yhtään manipuloinut soitintani, vaikka osa vastauksista sattuikin aika sopivasti. Tätä oli kyllä äärimmäisen hauska tehdä (en tosin muistanut kysyä noita ääneen itseltäni), mutta en tiedä jaksaako kukaan lukea. EVVK.