706768.jpg


Minulla on nyt suunnaton lokkiongelma. Olen kohta täydessä sodassa niiden kanssa. Kun asuu
riittävän lähellä järveä, niin ne kaistapäät saattavat luulla kalaksi. Sen lisäksi, että ne pitävät hirveää mekkalaa, niin ne myös lentelevät ikkunani editse tehden mitä hurjempia kamikaze-syöksyjä. Tähän asti olen ollut suhteellisen sovussa vielä niiden kanssa ja vain huudellut niille ikkunasta, että nyt loppuu se kirkuminen, mutta sitten viime yönä! Voi hyvän tähden!!! Herään joskus neljältä aamulla siihen, kun ulkona on niin kauhea huuto ja kiljunta, että hyvä ettei tärykalvot halkea. Saatanan hullut. Menkää sinne järvelle huutamaan.

En tietenkään millään muotoa ole oikeutetumpi olemaan tällä planeetalla kuin nuo lokit, joten minun pitää vain joko hankkia korvatulpat tai alkaa nukkua ikkuna kiinni. Tai sitten vaan kestää se meteli kuin nainen. Ja minähän kestän. Mutta minulla on lupa myös purnata asiasta.

Damn Seagulls on suomalainen, vuonna 1997 Helsingissä perustettu rock-, soul- ja punkyhtye. En yhtään tunne kyseisen bändin tuotantoa, mutta tuo genre kuulostaa ainakin hyvältä. Tarttis varmaan tutustua. Bändin nimikin kuulostaa tällä hetkellä erityisen hyvältä.

***

Olisin piirtänyt oman Simpson-hahmon Annikin käskystä, mutta tietysti se sivusto tarvii Flash playerin eikä työnantajani tietenkään hyväksy sellaisia hapatuksia. Katsellaan siis illemmalla. Pah.