Pistäähän se vähän vituittamaan, kun näillä ilmoilla pitää olla töissä. Kun ei noin niinku muutenkaan tarvi. Miksi joku on keksinyt kesätyöt? Miksei voisi olla talvityöt ja sitten kesän voisi opiskella eli lööbailla. Se sopisi minulle paremmin kuin hyvin. No, ehkä joskus vielä menen oikeisiin töihin (toivottavasti pian) ja saan ihan oikean palkallisen kesäloman. On vaan jotenkin äärimmäisen tylsää, kun joka ainut kesä menee siihen, että herää kukonlaulun aikaan ja istuu kahdeksan tuntia vuorokaudessa toimistohelvetissä. Töitten jälkeen kun käy hoitamassa vielä vähän asioita, kuten vaikka kirjastossa tai postissa tai kaupassa (yleisimmät kohteeni näemmä), niin kotona on siinä kuuden aikaan illalla niin kuoleman väsyneenä, ettei enää huvita mikään muu, kuin sänkyyn kaatuminen. (Äskenkin koomasin tunnin verran). Vali vali vali... Ei välttämättä kannata odottaa minulta mitään kauhean järkevää postausta ennen elokuun loppua, ainakaan arkipäivisin. Jos kukaan nyt aiemminkaan täältä mitään järkevää on odottanut löytävänsä. Yritän ihan lähipäivinä jaksaa postata vaikka kuvia viikonlopulta, nekin ovat mielenkiintoisempia kuin tämä valitukseni.

Nyt vituittaa pari muutakin asiaa. Ensinnäkin olin eilen illalla jättänyt näköjään leipäpussin auki, niin että leivät ovat nyt sitten melkoisen kivikovia. Kaivoin pohjimmaisen leivän pussista, ja se oli ihan syömäkelpoinen, joten tein itselleni voikkarin. Siirryin voikkarin kanssa sohvalle ja ajattelin, että katselen samalla viime öisen Kylmän ringin. Laitoin dvd:n pyörimään ja wtf, siellä tuli jotain Raitoja rakkaudessa -soopaa. Enkös minä hemmetin paviaani ollutkin sitten tallentanut subtv:tä, enkä nelosta! Että kiitti vaan. Minen ala enää mitään.


No tiedäthän sä mut
Mä olen ylpee
Ja tiedäthän sä sen
Et mä en jaksa olla mukava
Mun tarvitsee vain skulaa rokkia
Jos itket, itke vaan -
Kyllä humppa huolet karkoittaa

(Tehosekoitin - Pillitä Elli Pillitä)