643455.jpg


Olin eilen kuuntelemassa Megadethiä Sauna Open Airissa. Siis nimen omaan kuuntelemassa, koska en välittänyt maksaa lipuista itseäni kipeäksi myös nähdäkseni jotain. Saatoin toki pääni sisällä nähdä Mustainen vetämässä niitä biisejä. Hyvin se veti. (Joku oli ehtinyt jo laittamaan Wikipediaan kuvan Megadethistä Saunassa. Kuva siis sieltä.) Oli siellä jotain muitakin bändejä, mutta niistä nyt en niin perustanut. Musiikki kuului kyllä Eteläpuistoon aitojen ulkopuolelle erinomaisen hyvin. Paikansimme optimaalisen kohdan kuunnella musiikkia (mutta en kerro sitä kohtaa teille, ettei kukaan pölli sitä meiltä) ja istahdimme nurmikolle. Olisi se voinut olla ihan kiva riehaantua siellä lavan edessäkin, aitojen ulkopuolella oli ilmeisesti määrä olla rokkaamatta ja käyttäytyä hillitysti. Oli se vaan kivaa ja tänään lisää!

Ja silmänruokaa oli tarjolla runsain mitoin. Voi herranen aika. Miehiä. Hyvännäköisiä miehiä. Rokkimiehiä. En ymmärrä laisinkaan, miten yhden päivän aikana voi nähdä niin paljon niin mielettömän namuja miehiä. Olin ihan läpä läpä, jos ohitse kulki rockhenkinen mieshenkilö, jolla oli ruskea kihara tukka, kauniit silmät, iloinen hymy, pituutta yli 180 senttiä ja habitukseen sopiva varsi sekä vaatetus. Tai ihan yksikin noista ominaisuuksista saattoi riittää, kuten vaikka tuo mieshenkilö. Ilmeisesti minulle riittää, että on kaksi kättä, kaksi jalkaa ja liikkuu. Miten miehen puutteessa sitä oikein voi olla? Alan melkein olla huolissani itsestäni, en yleensä kyllä ole tämmöinen. Se on varmastikin tämä kesä, tai jotain, joka saa hormonit hyrräämään. Onko olemassa sellaista kuin 29 vuoden villitys? Jos on, niin pidelkää pöksyistänne, maanantaina repeää. Pistäkää minut pakkopaitaan, suukapula suuhun ja ottakaa netti pois. Tai antakaa tänne mies, äkkiä!

Bongattiin muuten myös
paikallinen blogijulkkis, Joonas von vuh vuh ex-Tumppu. En kuitenkaan tohtinut mennä nykimään hihasta, koska olen niin kauhian ujo, eikä Joonaksella varmaan olisi ollut hajuakaan kuka minä olen. Ja Joonaskin on pitkä. Grau.

Jep. Minulla ei taida olla ihan kaikki nyt kotona. Itsesensuuri petti taas. Ja nenästäkin lähtee nahat.

Kesä on ihanaa.

Ps. Toivottavasti tämän postauksen asetukset eivät ole ihan viturallaan. Hitsin IE.