Olipa jännä lätkäpeli tänään. Hyvä Suami!

Joo. En mitenkään pysty nyt odottamaan aamuun tämän jutun kertomista.

Pitkämuistisimmat teistä varmaan muistaa, että edellisessä postauksessa masinoin jengiä liittymään tuohon vihreäsilmäisyys-luokkaan Blogilistalla? No minähän sitten ihan rauhassa ja pahaa aavistamattomana katselin tuossa, että keitä sinne on liittynyt. Klikkasin yhteen blogiin ja mitä helvettiä?!? Sehän oli siskoni blogi!!! No ei siinä vielä mitään, mutta kun nostin sitten kissan pöydälle, niin sehän itsensä paholaisen tytär on lukenut tätä minun blogiani melkein alusta alkaen!!! Eikä mitään ole sanonut! Onneksi asumme eri puolilla Tamperetta, niin en ylttynyt pahoinpitelemään. No ei vaineskaan. :) Jotenkin mystisellä tavalla siskoni käynnit ei näy tuossa extreme trackerissäni (ihan oikeasti, tätä testasimme), joten mikään ihmekään sitten, että en ole hänen käyntejään huomannut, vaikka mielestäni olen pitänyt täällä aina tarpeen tullen hälytysvalmiuksia yllä ja muita. Hah! Ja pilkannut siskoani, kun hän ei tajua klikata itseään tänne toisten blogeista. Ja olenkin ollut seurannassa jo monta kuukautta!

No, minulla on tässä nyt vähän sulattelemista, mutta eiköhän tämä nyt tästä. Kunhan en lue vanhoja juttujani ja mieti, mitä se on täältä saanut lukea. Väittää, ettei minulla ole mitään hävettävää. :D

Kuitenkin, ladies and gentlemen, Tiina proudly presents: Minja, rakas isosiskoni! (Varo vaan, mikä trafiikki täältä pamahtaa blogipahaseesi!)

Sano sääkin ny si jotain, siskoni. Vaikka moi kaikille. Jahka pääset töistä.

Minä menen kokoilemaan itseäni jonnekin. Sängyn alle tai jotain.

Moi!