Ei minulla muuta, kun tulin vaan kertomaan, että olen selvinnyt vapusta hengissä. Tai tänäänhän se vappu kai vasta on, mutta noin niinkun... kyl te tiiätte. Väsyttää kyllä aika paljon. Karpulaa ei tosin ole, koska kaadoin eilen viimeisen skumppalasillisen pelilaudan päälle. (Näillä on selkeä syy-seuraus -suhde). Se oli kai sitten merkki siitä, että minulle ei tarjoilla enää. Ja teloin myös äsken innoissani käteni vaatekaapin kulmaan, nyt siinä on sinertävä patti. Siis kädessä, ei kaapin kulmassa.

Niinhän siinä sitten eilen kävi, että 10.000 kävijän raja rikkoutui, eikä se luopio tunnustanut kuka oli! Tsekkailintsiikailin eilen vähän tuota kävijätilastoa, niin suurella todennäköisyydellä 10.000. kävijä oli taas vaihteeksi joku mukava eläin se***n googlailija. Aika ällösti kävi, jos näin oli.
Enpä ihmettele, ettei halunnut ilmoittaa itsestään. (Ja miksi hitossa tänne edes päädytään noilla hakusanoilla?)

Ulkona on niin kylmä, ettei mihinkään vapputorillekaan viitsinyt lähteä. Kävin äsken hyvin lyhyellä kävelyllä, koska kärsin hapenpuutteesta, ehkä se riitti tältä päivältä. Olen syönytkin niin paljon, että kävelyn sijasta pitää lähinnä vieriä eteenpäin. Taidan aloittaa jonkinlaisen paastokuurin heti, kun olen saanut nuo kaikki ruoan jämät ja herkut tuhottua. Eli... joskus.

Ääh, anteeksi nyt vaan, mutta korvieni välissä ei tällä hetkellä liiku juurikaan mitään, joten taidan päättää tämänkertaisen vuodatuksen tähän. Alan ehkä kohta katsella jääkiekkoa, niin kuin se muka kiinnostaisi, (niin onhan siellä Tuomo), tai sitten vaihtoehtoisesti nukahdan.

Mooooi!