Voi hyvä ihme, kun nauratti nuo eiliset arvailut. Kiitos niistä. Minähän en todellakaan ole noin monimutkainen ihminen. Jotenkin kuvittelin, että tuo otsikon koodi olisi aivan naurettavan helppo purkaa, mutta ei se sitten tainnut ollakaan. Kunniamaininta ja tapu tapu koodini murtamisesta Brimille! Siis se otsikkohan oli tällainen joukkotervehdys kaikille kivoille tyypeille, ketkä täällä jutskaavat kanssani! Saatatte löytää oman etukirjaimenne siitä otsikosta. En käy erittelemään kuka on minkäkin kirjaimen takana, löydätte varmaan itse omanne, ja kirjaimet on sitten täysin randomissa järjestyksessä, eikä niinkuin esimerkiksi tykkäysjärjestyksessä. Jos tunnet itsesi kaltoin kohdelluksi, etkä löydä omaa etukirjaintasi otsikosta, niin se on merkki joko minun hatarasta päästäni tai sitten siitä, että sinun pitäisi jutella minulle enemmän täällä.

Söin tänään varsin kyseenalaista murkinaa, kun en ikinä muista katsoa kaupassa sitä viimeistä käyttöpäivää. Elossa ollaan ainakin vielä, toivottavasti ruokamyrkytyskään ei tee tuloaan. Olen nuoruudessani saanut kerran lievän ruokamyrkytyksen, eikä se ollut kivaa laisinkaan. Rakas poikaystäväni nukkui sikeästi koko episodin ajan, tyynen tietämättömänä tyttöystävänsä infernaalisista hetkistä. En sitten herättänyt kuitenkaan. En tiedä miksen.

En tiedä johtuiko vanhentuneesta ruoasta vai mistä, mutta äsken päiväunillani (kyllä, minä nukun päiväunia) näin taas painajaisia. Mistähän nämä painajaiset nyt kumpuaa? Tässä unessa minut melkein raiskattiin, mutta luojan tähden heräsin ennen kuin juuri mitään ehti tapahtua. Se oli vielä joku tosi kinky iso kaveri bikineissä ja korkkareissa, joten minuun olisi varmasti sattunut ja lujaa. Taustalla soi vielä joku Acceptin Balls to the wall -kappaleen sävelellä menevä biisi, jossa laulettiin jotain "big fat beard" ja muuta yhtä outoa! (Tämä vähän hihityttää). Harvoin sitä on niin kiitollinen heräämisestä, kuin äsken olin!

Tein jännittävän huomion tänään. Minulla on ollut keittiön ikkunan välissä varmaan viime syksystä asti kuollut kärpänen. (En omista itse sellaista kahvaa, jolla nuo isot ikkunat saa auki, joten en ole mitenkään pystynyt sitä siivoamaan sieltä pois)... Kärpänen on kuollut kunniallisesti jaloilleen ja on seistä kököttänyt siinä sitkeästi kaikki viimat ja talven lumimyrskyt (ikkunani valskaa hyvinkin). Sitten tänään yhtäkkiä! Avasin verhot aamulla ja huomasin, että kärpänen oli kupsahtanut selälleen! Miten tämä on päässyt käymään? (Elämäni on yhtä jännitysnäytelmää!!!)

531008.jpg


News flash: Tampereellekin saadaan Ikea. Olen ihan Ikea-neitsyt, en siis ole ikinä käynyt Ikeassa. Ehkä siihenkin saadaan sitten muutos vuonna 2009. En vaan nyt justiinsa keksi mitä sieltä tarvisin, mutta ehkä kahden vuoden päästä olen juuri muuttanut johonkin valtaisaan jugend-kolmioon, joka tarvii ehdottomasti sisustamista. Tai itse asiassa olohuoneen pöytäni on Ikeasta, mutta sekin tuli sieltä tänne ihan omin neuvoin.

Ei mulla sitten muuta, kuin hyvää perjantai-iltaa kaikille! Minä en lähde mihinkään bileisiin, koska voin maata kotona aneemisena ja elottomana!

Puss och kram!


Ps. Kaikkea sitä radiossa harrastetaan.