Hei vaan hei, kaikki muruset! En ole enää yhtään ahdistunut. En itse asiassa ollut oikeastaan enää eilenkään sen jälkeen, kun noita kommentteja alkoi rapista tuonne postauksen perään. Kiitos kaikille, olette ihania. Jos huomenna sitten yritän ottaa härkää sarvista ja aloitan koodaamisen. Paitsi ulko-ovessa oli lappu vesikatkoksesta. En oikein tiedä kuinka tämä veden saamattomuus nyt haittaa hommaa. Kyllä siitä jonkun tekosyyn saa kyhättyä...

Brim kirjoitti eilen voimalauluista ja olen siitä saakka miettinyt, että mikä olisi minun voimalauluni. Päivällä jo ajattelin mp3-soitintani kuunnellessa, että homma on täysin mahdoton. Voimalaulujen listasta meinasi tulla ihan mahdottoman pitkä, koska sain hirveät kiksit lähes jokaisesta kappaleesta. Mutta hahaa! Keksinpäs sitten kuitenkin äsken kotimatkalla oman (yllättäin varsin nolon) voimalauluni! En tiedä onko tämä Nalle Luppakorvaakin nolompi. Nimittäin jos kukaan tietää sellaista noloa yhtyettä kuin @junkmail, niin heillä on kuitenkin kerrassaan loistava kappale nimeltä Hyvä Minä. Olen aina oikeasti ihan voimieni tunnoissa, kun kuuntelen tuota kappaletta. Vaikkei se minä siinä kappaleessa oikeasti niin hyvä olekaan, mutta minä olen. Niin, että kuka nyt on übernolo?
Hah, ja yritän vielä uskotella teille kuuntelevani rokkia...

Hyvä minä onnistuin ja tein sen taas,
Hyvä minä sain kaikki uskomaan,
Hyvä minä pelkkä ulkokuori vaan,
Hyvä minä olen kulissia hei hei!

En ole pitkään aikaan vastannut noihin ystäväkirjan kysymyksiin, joten tempaisen sieltä yhden kysymyksen nyt venyttääkseni tätä postausta vielä hieman. Mihinkähän jäin viimeksi... Niin, paitövei, käykää tuolla hiekkalaatikolla vastailemassa kyssäreihin, jos ette vielä ole vastanneet!

Lenoren kysymys kuuluu: Mihin olet aina halunnut tietää vastauksen?

No niin, kuulkaas. Olen aina halunnut tietää vastauksen siihen, että mitä on tuolla jossain? Mihin avaruus päättyy, vai päättyykö se mihinkään ja miten tämä on mahdollista? Kuka kertoo vastauksen?

Tähän on hyvä lopettaa.


Edit 23.45: Lisäsin linkin tuohon Hyvä minään, niin kaikki voivat käydä Youtubesta tsekkaamassa miten laaduttoman hyvästä kappaleesta on kyse! :D
Se naislaulaja on muuten tosi turha tuossa bändissä, mikkikin on varmaan suljettu, kun videolla suu liikkuu, mutta mitään ääntä ei kuulu. Ja parempi niin, koska sitten kun se laulaa, niin se ei kuulosta kauhean hyvältä. Anteeksi nyt vaan.