Pitäisi varmaan vaihtaa tuohon kuvaan jotkut luumutomaatit silmien kohdalle.


Vähän jotenkin hankala lähteä nyt päivittelemään, kun en oikein tiedä mitä sanoisin ja miksi. En viitsisi niin alkaa täällä itkemään ja kerjäämään sääliäkään. Aamulla jo luulin kyynelkanavien tyrehtyneen, mutta sitten sain empatiaa ja sympatiaa ja kauniita sanoja, ja siitä ne hanat sitten taas aukesi. (Enkä edelleenkään silti suostu kuuntelemaan Kaija Koota).

Olen varmaan vähän sekava, koska minusta tuntuu, että olen joskus aikaisemmin sanonut, että minulla ei ole kissaa. (Ja se oli varmaan silloin, kun naivisti kuvittelin vielä, etten paljasta itsestäni mitään missään). Mutta se siis tarkoittaa sitä, että käytännössä minulla ei ihan oikeasti ole kissaa. Teoriassa minulla on ihan oma kissa, josta olen joskus kymmenen vuotta sitten maksanut 20 markkaa, mutta koska olemme asumuserossa nykyisin, niin minulla ei siis konkreettisesti ole kissaa, jota voisi rapsutella, kun on paha mieli, tai jonka kanssa voisi leikkiä. Capisce? Tuo minun ihan ikioma kissani on siis yhä elinvoimainen ja terve, ja meillä on vahva side, vaikka nähdäänkin valitettavan harvoin.

Kuuntelin mp3-soitintani (luonnollisesti) kulkiessani julkisilla paikoilla tänään. Piti olla todella tarkka siitä, mitä kappaleita sieltä kuunteli. Kävi ilmi, että esimerkiksi Soil, Pearl Jam ja Robbie Williams (jep, synkät salaisuuteni paljastuu) olivat hyvin kuunneltavia ja jopa piristäviä vaihtoehtoja. Sen sijaan taas AiC:tä tai RHCP:tä en voinut mitenkään uhrata tämän päiväisten fiilisten alttarille. Musiikilla on merkitystä.

Niin se Kristiankin sitten tippui kisasta eilen. Oma vikansa taisi olla, vaikka en tajuakaan miten se Kristiina (vaikka onkin sairaan hienon niminen) pääsee vaan jatkamaan joka kerta. Kaiken itkun keskellä alkoi naurattaa se Kristianin jälkimmäinen kappalevalinta. En oikein nyt voi kertoa miksi se oli niin hauskaa, koska taitaisin olla jollekin liian tunnistettava sen jälkeen, mutta sanottakoon, että minulla on ihan se alkuperäinen levy, miltä ko. kappale löytyy.

Eilen meni hermo ihan totaalisesti kaikkiin Anna Ab*** -hakusanoihin. Sain kerta kaikkiaan tarpeekseni ja sensuroin joka ainoan Anna Ab***n nimen täältä blogista. Voitte vaikka tarkistaa. Eipä siitä vielä kuitenkaan ainakaan ole mitään hyötyä ollut, koska google ilmeisesti tempoo vieläkin jostain välimuistista, että olen joskus erehtynyt mainitsemaan Anna Ab***n nimen täällä. Ihan pelkät Anna Ab*** -haut on vielä ihan jees, koska todennäköisesti googlaaja on joku 10-vuotias pikkutyttö, mutta sitten nämä jotka etsivät Annan tissejä tai assia tai se***ä, niin alkaa vähän ällöttää. Anna on hakusanojen ykkösenä tällä hetkellä, nimi kakkosena ja vasta kolmantena Tiina. Kamoon, hei...

If you drop me
I'll fall to pieces on ya
If you don't need me
I don't exist

(Robbie Williams - Handsome Man)