Meinasin ensin tehdä tästä vain pienen lisäyksen edellisen postauksen loppuun, mutta täytyyhän tälle nyt omistaa ihan oma luku, niin voin lisätä kuvankin.

Siis ihanaa, vihdoin mun John Fruscianten hehkutus on tuottanut tulosta. John ei kylläkään ole meilannut mulle vieläkään (!!!), mutta joku on googlannut tänne haulla John Frusciante paidat. En tarjoa sellaisia, mutta kerro mullekin, jos löydät jostain! Mielellään se mies siellä sisällä. On se vaan niin nätti.
John: By the way I tried to say I'd be there, waiting for...

Mä odotan, koska joku lähtee kärräämään mua hoitoon... :D

392443.jpg

Mä olen muutenkin heikkona miehiin, joilla on luonnonkiharat hiukset, ja mielellään vielä tummat, ja sitten tuo eräskin nuori mies omassa blogissaan ... (sensuroin tästä loput, etten aiheuta turhaa ahdistusta ja kiusaantumista).

Ei mulla tässä muuta sitten taas, kuin että miehet... te olette sitten söpöjä. :)

Anteeksi nyt vaan tästäkin postauksesta taas. Lupaan olla hehkuttamatta ainakaan viikkoon ketään kiharatukkaista miestä. Tää on kyllä niin omituinen blogi, että en tiedä jaksaisinko itse tätä tasottomuutta lukea. En ymmärrä miten musta tulee aina näin mentaalitapaus täällä Blogistaniassa. Elkää jättäkö... :D




Edit 22:10: Ei hyvänen aika. Kirjoitin googleen hakusanoiksi nuo samaiset john frusciante paidat, niin tää mun blogini tuli heti toisena osumana! Mun täytyy ruveta vähän rajoittamaan tätä...