401451.jpg

Tänään on vissiin joku laskiaissunnuntai. Pitääkö niitä pullia syödä tänään vai vasta tiistaina?

Laskiaisena aina tulee esiin tämän kansan kahtia jakava mielipidekysymys, mantelimassalla vai mansikkahillolla? Itse kuulun mantelimassajengiin. Olen melko varma, että minulla on lapsuudestani joku trauma mansikkahillosta ja kermavaahdosta samassa tuotteessa, koska niitä en pysty syömään samalla haukkaisulla muualla kuin täytekakussa.

Kaupan laskiaispullien kanssa kohtaan järkyttävän ongelman joka vuosi. Jos pullan välissä on mansikkahilloa, niin sen päällä on myös raesokeria. Jos taas pullan välissä on mantelimassaa, niin päällä on mantelilastuja. Siis hei yök! Miksei mantelimassailijat saa syödä sokeroitua pullaa? Kuka haluaa syödä mantelilastuja! (No on mulla ongelmat)...

Henkilökohtainen blogilistani on ollut lähes kuollut eilisestä lähtien. Kukaan ei päivitä. Istun tässä tietokoneen ääressä ja epätoivon vimmalla refreshailen blogilistaa, jos joku edes olisi päivittänyt. Mutta kun ei. Sitten käyn hullunkiilto silmissä vilkuilemassa päivittämättömien blogien kommenttilaatikoita, jos siellä edes olisi havaittavissa elämää. Joskus on, useimmiten ei ole.

Voisiko joku kertoa, mitä ihmettä olen tehnyt netissä ennen blogilistalle kirjautumista? Laajakaistayhteys on ollut kotona jo vuosituhannen alusta saakka, joten jotain tekemistähän siellä on täytynyt olla ennenkin. Olen ihan uskomattoman pitkästynyt ja syytän siitä jokaista, joka tuntee nyt piston sydämessään, kun ei ole blogannut.

Mitä sanoit? Ai hanki elämä? No en...

Vatsakipu on onneksi lähes tiessään, kiitos rakkaan isosiskoni, joka käski juoda paljon nesteitä. Kohtapuoliin alkaa Gilmoren tytöt, joka pelastaa jokaisen sunnuntain. Enkä muuten aio kiusallanikaan tulla lukemaan blogejanne sitten, kun vihdoin vaivaudutte päivittämään. (No ei vaineskaan ;)...

Päivän polttava kysymys vielä, ennenkö päästän teidät tästä pahasta. Olen miettinyt tätä tänään, jaksamatta googlata. Mikä siinä jaloviinassa on niin jaloa? Sehän on aivan järkyttävää myrkkyä. Kerran olen jaloviinapaukun juonut, ja sekin tuli myöhemmin illalla samaa reittiä ulos, kuin oli mennytkin. Ehkä selvitän vastauksen tähän ja kerron teille ensi postauksessani. Ette varmaan jaksa odottaa, vai mitä?

Koittakaapa selvitä hengissä huomiseen!